Buzzador



Jag är medlem i Buzzador vilket innebär att jag då och då får prova produkter helt gratis. Det enda jag förbinder mig till för att få fortsätta prova saker är att lämna in en skriftlig rapport (lätt att fylla i, tar max fem minuter!) via deras hemsida om vad jag och de jag har buzzat för tyckte om produkten. Lätt som en plätt med andra ord!

Idag kom min nästa kampanj hem. Jag ska få prova parmesanost och bjuda över vänner på lite ostprovning eller middagar med parmesanen i. Det ska bli jättekul!

Är du också intresserad av att bli medlem så klickar du HÄR.

Kommentarer
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Vill tipsa dig om en tävling som jag har i gång i min blogg. Ett hemligt paket ligger och väntar på en lycklig vinnare. Var gärna med :-)



http://www.sjubarnsmamma.com/2010/10/vinn-hemligt-paket.html



Ha en fin kväll!

2010-10-26 @ 21:03:24
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0