Jag vann!

Imorse väntade ett mail ifrån Russinnet i inboxen där det stod att jag hade vunnit en dekal med ugglor från Cold Coffee via deras månatliga utlottning i nyhetsbrevet. Det ska bli roligt att se hur den ser ut, för när jag tittar på deras sida finns flera alternativ, men den som bara har ugglor på sig ser ni här. Men å andra sidan kan det ju vara något annat motiv som inte ligger uppe på sidan, det visar sig när det kommer hem. Klart är i alla fall att det kommer passa perfekt i Ellas rum!

Allt jag behövde göra för att vinna denna väggdekal var att anmäla mig till deras nyhetsbrev. Gör man det är man automatisk med i deras utlottningar, en gång per månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0